Huawei E3276s-151

Modem obsługuje zarówno technologię LTE oraz HSPA / HSPA+ DC. Zapewnia przesył danych pobieranych (DL) do 150 Mbps LTE i danych wysyłanych (UL) 50 Mbps. Dla HSDPA do 21 Mbps i HSUPA do 5,76 Mbps. Tryb HSPA+ DC standardowo do 42 Mbps

Obsługuję transmisję danych w częstotliwościach:
GSM: 900 MHz, 1800 MHz; 
WCDMA: 900MHz, 2100 MHz;
LTE: 800MHz, 1800MHz, 2600 MHz.

Urządzenie posiada wejście na antenę zewnętrzną - wtyk CRC9. Oprócz standardowego wejścia na kartę SIM, modem posiada wejście na kartę micro SD - może służyć jako nośnik danych (pendrive). Podłączenie modemu do komputera, laptopa czy tabletu następuje przez złącze USB. Wbudowany moduł dodatkowy - pozwala na obsługę wiadomości SMS - odczyt, wysyłanie. Za obsługę urządzenia odpowiada aplikacja dostępowa Mobile Partner Windows / Linux / Mac.

Kompatybilna z systemami:
Windows 2000,
Windows XP SP2 / SP3,
Windows Vista 32bit / 64bit
Windows 7 32 bit / 64 bit,
Windows 8 32 bit / 64 bit.

Pobierz Mobile Partner Windows
Instrukcja instalacji Huawei E3276s-151


Kompletna aplikacja dostępowa wraz ze sterownikami – Mobile Partner Linux.
Instrukcja instalacji w pliku readme.txt lub pliku pdf niżej.

Kompatybilna z systemami:
Linux

Pobierz Mobile Partner Linux
Instrukcja instalacji Huawei E3276s-151


Kompletna aplikacja dostępowa wraz ze sterownikami - Mobile Partner Mac v.23.015.02.00.983

Kompatybilna z systemami:
Mac OS

Pobierz Mobile Partner Mac
Instrukcja instalacji Huawei E3276s-151


1 komentarz:

  1. Mam ten modem i generalnie jestem zadowolona. Zależało mi też na VPN i musiałam dokupić. Chciałam zmieniać wirtualną lokalizację. Na szczęście na https://vpn.co.pl poczytałam sobie trochę o tym więcej, a potem łatwiej mi było znaleźć taki VPN, który zabezpieczy nas odpowiednio w sieci.

    OdpowiedzUsuń